Monday, September 20, 2004

یک من دیگه

احساس میکنم شبا که می خوابم یک نفر یواشکی دست میکنه تو جیبم و همه فکرامو می دزده
بعضیا رو کپی میکنه و می فروشه ، برای از بین بردن بعضیا هم حقوق میگیره. یک چند تایی رو برای خودش بر میداره و اونایی رو هم که خوشش نمیاد مچاله می کنه
تصمیم گرفتم یک شب نخوابم ، شاید حداقل بتونم توی دادگاه برای فرضیه دزدی شهادت بدم. اما اون شب هیچ اتفاقی تا خود صبح نیفتاد. برای فردا شب فکر بهتری داشتم
از تمام شب فیلم گرفتم
خیلی عجیب بود. من اون چیزی نبودم که فکرشو میکردم. یک من دیگه هم وجود داشت. اون بود که به افکارم دستبرد میزد
حالا دیگه واقعا گیج شدم. نمی دونم کدوم یکی ام؟ اونیکه می دزده یا اونی که می خوابه؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 

My Photo
Name:
Location: Mashhad, Iran

Don't look back...

 

 

© Copyright October 2006 by Alireza Vazirian Sani                                    Best Resolution :  1024 X 768