Monday, December 13, 2004

پوزخند چندش آور

بعضی وقتها احساس میکنم به اندازهء مریم مقدس گناهکارم... احساس میکنم بر بالین تولد فرزندی نشسته ام که نام پدر خود را به من خواهد گفت و قدم گذاشتنش به این دنیا برای من روز مرگی است جاودانه که مرا مجبورمیکند به دیدار خدایان بروم تنها برای گرفتن انتقام ، ونه انتقام معصومیت بربادرفتهء خودم ، بلکه انتقام بکارت کلمهء عشق... چون که ناخنهای نیمه جویده را هیچ خون بهائی نیست جز بی خواب کردن چشم پروردگارانی که مسبب شب زنده داری هایم بوده اند و آنها نیستند در هیچ آسمانی بلکه در همین خاک زندگی میکنند تا بدون سوء قصد به جانشان با خیال راحت بر ما حکومت کنند
به انتظار من بنشینید و از وحشت من پلک بر هم نگذارید که دشنهء من از هر ساعقه ای برنده تر است....ا

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 

My Photo
Name:
Location: Mashhad, Iran

Don't look back...

 

 

© Copyright October 2006 by Alireza Vazirian Sani                                    Best Resolution :  1024 X 768