Wednesday, July 27, 2005

منتظرتم زمستون

باد ، دیوانه
پریشان چتر گندم گون زلفش
میزند بر صورتش سایه
سرخ تر از خون او گرمای فرو رفته به گونه
رنگ لبها بر بخار هر نفس مانده
دستها در هم
دکمه ها محکوم بر بستن
و تنها چشمهای بی فروغ آبیش گرمند
ای کاش من جای او بودم

پاورقی : دلم یک بلوز یقه اسکی اندامی می خواد. بافت از بالا تا پائین. یک رنگ تیره مثل مشکی یا سرمه ای پررنگ با دوتا خط پهن سفید که افقی از روی بازوهاش و سرشونش رد بشه. مثل همونائی که 30 سال پیش همه می پوشیدن

پاورقی تر : به آرش گفتم. منتظر زمستونم. فک میکنم وقتی شروع بشه همه چیز درست می شه. یک حسی دارم که پشت این تابستون همه چیز عالیه. یک جور بهشته. منتظرتم زمستون

پاورقی ترین : مثل اینکه دوباره دارم شاعر می شم

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

به نظر من بهشت یه جای که همیشه زمستونه با میوههای تابستونی هیچی مثه تنها بودن پشت شیشه بخار گرفته نیس

Wednesday, July 27, 2005 9:29:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam .. omidvaram roozhaye khobi dashte bashim ..man chizi pishbini nemikonam .. khosh bashi va age ghabel donesti be manam sar bezan

Thursday, July 28, 2005 12:49:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ye hesi behem mige......salhas faghat 3 rooz moonde ta 3shanbe ........salhas ke bayad ajale kard.......ye hesi behem mige ye roozi har rooz ke bashe miresim ba ham be on roode bozorg......tanaye teshnamono midim be aab......

Friday, July 29, 2005 2:22:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ye hesi behem mige......salhas faghat 3 rooz moonde ta 3shanbe ........salhas ke bayad ajale kard.......ye hesi behem mige ye roozi har rooz ke bashe miresim ba ham be on roode bozorg......tanaye teshnamono midim be aab......

Friday, July 29, 2005 2:22:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

shaer bash...........montazer bashooooo......javidan.......hamin!

Friday, July 29, 2005 2:32:00 AM  

Post a Comment

<< Home

 

My Photo
Name:
Location: Mashhad, Iran

Don't look back...

 

 

© Copyright October 2006 by Alireza Vazirian Sani                                    Best Resolution :  1024 X 768