Friday, February 23, 2007

Long ago, Somewhere deep in the jungle… ( i )

سه روز طول کشید تا بالاخره رفت سراقش. شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه وامروز که سه شنبه اس ... شکایت کلانتری واسم هیچ نتیجه ای نداشت. از لحاظ علمی - کلانتری - پزشکی ، مدارکم کامل نبود. البته حق با اونابود. اگه از یک بعد دیگه به ماجرا نگاه می کردم ، همه چیز یک ادعا به نظر میرسید. آخه کی باورش میشد داستان منو؟ هیچکس... حتی خودم هم گاهی به خودم شک میکردم.... بگذریم ، به هر حال من تصمیم خودمو گرفته بودم تا ته این ماجرا برم. تنها چیزی که احتیاج داشتم یک کم کنجکاوی بود توی زندگی یک نفر دیگه. اما یک مشکل هم سر راه بود و اون این بود که من همون یک نفر رو حتی نمی شناختم. حتی به وجودش هم شک داشتم. واقعا ممکن بود همچین شخصی اصلا حقیقی نباشه. واون عکس هم صرفا مدرکی برای اثبات وجود یک شخص خیالی بود که فعلا تنها سر نخ برای شروع تحقیقاته. باید از یک جایی شروع میشد دیگه... قدم اول : تغییر محسوسی توی ظاهر لازم داشتم. نمی تونستم واسه کوتاه قد شدن پاهامو ببرم. یا یکشبه اونقدر بخورم تا چند کیلو اضافه وزنم منو تغییر بده. اصلا راضی نبودم اما چارهء دیگه ای نبود. موهام. موهای بلندم. و صورت ریش فرش شده. حالا هیچکدومو نداشتم... ولی خودمونیم ، کلی قیافه ام عوض شده بود. شاید هم عوض تر شده بود. شماره دو : یک ماشین قرضی واسه تعقیب و گریزهای احتمالی به صورت ناشناسانه. البته از قرار روزی یک ماشین ، سه روز ساکت و یک ماشین هم واسه روز چهارم ، یعنی همون سه شنبهء خودمون ، سرجمع ، روی هم رفته میشه گفت توی این عملیات از چهارتا ماشین استفاده شد. راستی یک چیزی که فراموش کردم بگم. هفته پیشش ، دقیقا همون روزایی که از عصبانیت احساس میکردم از پشت تلفن دارم گردنشو فشار میدم تا خفه بشه ، همون چهار شنبه که توی خیابون یک طرفه اون یارو پیرمرده ورود ممنوع اومد و من همچین از پشت فرمون داد میزدم که تمام خیابونو دنده عقبی برگشت و از ماشین پیاده شد و ازم معذرت خواهی کرد، همون روزی که بدجوری وحشتناک بودم، خلاصه اتفاقی توی خیابون یک دوست قدیمی رو دیدم. دوست که نه ، یک جورایی همو میشناخیم. نمی گم چجوری چون مطمئنم دردسر ساز میشه... ا
پاورقی : اگه گفتی اون جمله خارجی که واسه اسم ماجرا گذاشتم از کجا اومده ؟
پاورقی تر : مواظب باش گول نخوری، اصلا جایی نرفته بود که بخواد از جایی بیاد
پاورقی ترترین : حالا حالا ها ادامه دارد. واستون متاسفم

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ehtemalan Emperor's New Groove Bayad Bashe ! Chon To Hamin Ye Doone Cartoono Didi ! Age Na Migoftam Jeroge Of The Jungle Ya Jungle Bookam Mishe :D

Sunday, February 25, 2007 1:57:00 AM  

Post a Comment

<< Home

 

My Photo
Name:
Location: Mashhad, Iran

Don't look back...

 

 

© Copyright October 2006 by Alireza Vazirian Sani                                    Best Resolution :  1024 X 768